TESTIMONIALS
Vlaamse Overheid
Wij houden eraan jullie te bedanken voor jullie zeer geapprecieerde inzet en diensten voor ons personeelsfeest afgelopen zaterdag.
Wij kijken heel tevreden terug op een geslaagd feest met een geweldig optreden en vlekkeloze techniek.
Brengen jullie deze boodschap zeker ook over aan jullie ploeg en de artiesten!
Wim
Erasmus Hogeschool Brussel
Ik sluit me langs deze weg heel graag aan bij regisseur Christiaan en wens jullie dus ook van harte te bedanken voor de alweer perfecte ‘service’!
Kris
Vrije Universiteit Brussel
Dank jullie wel voor de zéér aangename samenwerking!
Het was een plezier om jullie team over de vloer te krijgen.
Ik heb de mannen amper gehoord dat is altijd een goed teken.
Professioneel, snel en plantrekkers 😊
En niet onbelangrijk, supervriendelijk!
Bedankt!
Johan
Gemeente Sint-Pieters-Leeuw
Het is zeer aangenaam werken met jullie. Oog voor problemen met directe oplossingen.
Een dikke pluim!
Lieven
Equans
Bedankt aan de ganse ploeg voor de vlotte afhandeling van deze uitzonderlijke dag!
Kersten
Eurocities
I just wanted to say a huge thank you to your team who helped everything run so smoothly!
They were absolutely fantastic and always one step ahead of me, an absolute pleasure to work with.
Many thanks again
Tara
Aliaxis
Thank you very much to you and to all the colleagues of Auvicom.
We really appreciate your professional work !
Jelle
Colruyt
Dikke merci voor jullie ondersteuning vorige week donderdag: alles als vanouds dik in orde.
Hartelijke dank alvast!!
Koen
EARSC
Thank you once again for your work and support during EXPANDEO 2023! We keep on receiving a lot of positive feedback about how smoothly everything went visually.
Weronika
STIB-MIVB
Nous souhaiterions vous remercier vivement des services fournis lors de notre event Finance & Services organisé au Musée du Tram.
Cet événement a été un succès à tous points de vue. Votre collaboration a sans nul doute joué un rôle important dans la réussite de celui-ci.
Le support technique et les nombreux services proposés ont été irréprochables.
La gentillesse et la sympathie des personnes présentes sur place ont aussi été fort appréciées par l’ensemble de nos collaborateurs.
Au vu de la qualité de vos prestations, vous pouvez voir en la STIB un client satisfait qui recommandera très certainement vos service.
Véronique


