Auvicom SERVICE

Erkend hersteller voor de betere merken, de audiovisuele flexibiliteit en een decennialange ervaring: drie belangrijke troeven waarmee we het verschil maken in AV-service en grote bedrijven over de streep trekken. De knowhow van eigen technici, het in-house herstellings- en onderhoudsatelier en de grote voorraad reservetoestellen blijken een succesvolle mix. Auvicom heeft ook ervaring met strikte servicecontracten of SLA’s.

“The highest of distinctions is service to others” – Harry Houdini

Servicecontract

Auvicom biedt een brede waaier van mogelijkheden voor servicecontracten met verschillende opties zoals jaarlijks onderhoud, reactietijd of de beschikbaarheid van reservemateriaal voor de geïnstalleerde apparatuur.

De interventie & onderhoud op afroep

De klant heeft een technisch audiovisueel probleem en meldt dit aan onze diensten. Er wordt een S-project opgestart waar alle info verzameld wordt – de juiste technieker wordt asap ter plaatse gestuurd om het probleem op te lossen.

Het servicecontract

De klant kiest voor één van de Auvicom servicecontracten (zie lager). Deze garanderen snelheid, flexibiliteit en jaarlijks onderhoud. Telkens volgens het gekozen contract.

Permanente aanwezigheid

De klant kan ook kiezen voor een permanente aanwezigheid op haar site. Auvicom stelt op dat ogenblik permanent een technieker ter beschikking die valt onder de bevoegdheid van de klant maar gewapend is met de kennis en vooral met de backup van het volledige Auvicom team.

  • In-house herstelling van alle AV-materiaal
  • 2 eigen uitgeruste technische labo’s
  • Vele audiovisuele reserve onderdelen beschikbaar
  • Herstellingen tot op component niveau
  • Snel interventieteam voor dringende opdrachten
  • Grote voorraad aan verhuurmateriaal als back-up

De formules

F.A.Q.

Frequently Asked Questions

Ik moest 3 dagen wachten op jullie interventie na mijn oproep – de eerste administratieve reactie kreeg ik wel al de dag nadien – Mag ik weten hoe dit in de toekomst sneller kan ?

Wij krijgen meer dan 1000 serviceopdrachten per jaar en dit vergt een strikte planning. Indien er geen onderhoudscontract loopt zal Auvicom elke serviceaanvraag proberen zo snel mogelijk uit te voeren doch niet-prioritair.

Herstellen jullie alle audiovisuele merken ?

In principe herstellen we alle merken maar de laatste jaren merken we jammergenoeg dat sommige B-merken hun dienst-na- verkoop verwaarlozen. Dit wil zeggen dat componenten of schemas sneller dan wettelijk verplicht uit het aanbod gehaald worden zodat wij de toestellen niet meer kunnen herstellen zoals het hoort.

Dit is één van de grote redenen waarom Auvicom enkel met A-merken werkt daar de dienst-na-verkoop service er opmerkelijk groter is.

Soms bieden merken ook directe servicing. Hier komt een aangewezen herstelbedrijf ter plaatse om de apparatuur te herstellen. Het is belangrijk om na te gaan of jullie product niet onder deze aanpak valt.

Kunnen onderhoudscontracten gepersonaliseerd worden op ons bedrijf en hoe verloopt de aanpak voor apparatuur dat niet door jullie werd geïnstalleerd?

De 3 pakketten die we nu aanbieden bieden aan de meeste klanten de nodige service maar indien jullie een element wensen aan te passen staan wij hier zeker voor open. Ons serviceteam zal jullie hierin graag begeleiden.

Hetzelfde team zal trouwens ook een bezoek inplannen om een investaris op te maken van alle apparatuur dat jullie in het onderhoudscontract wensen op te nemen.

Hierna worden de aankoopprijzen vastgesteld en wordt het percentage toegepast van het gewenste contract. De kans bestaat dat sommige merken geen servicing toelaten in Belgie. Hier wordt dan naar een gepaste oplossing gezocht.

Contacteer ons

Neem hieronder contact op. Stel een vraag of start een gratis offerte.

Contacteer ons

+ 32 (0)2 380 10 44

Share This